Pomôžem ak chcem...

Ak máte nejaký problém, ktorý neviete vyriešiť, niečo vás trápi a neviete si s tým dať rady, tak mi tu kľudne napíšte a ja vám poradím. Viem aj veštiť, stačí mi tu napísať váš dátum narodenia a celé meno a poviem vám, čo vás čaká.

napíšte mi aj e-mail a ja vám odpoviem

36 Responses to "Pomôžem ak chcem..."

Martin Says :
14. januára 2007 o 18:15

ahoj Martin bin Lici bin Abdahmul bin Vasil. Volam sa Osama bin Muhammad bin Awad bin Laden. Narodil som sa 10 marca 1957 v Saudskej Arabii. Tymto ta chcem poprosit o tvoju pomoc, prosim ta vedel by si mi vyvestit ci ma este v zivote caka nejaky teroristicky utok v pripade ze som zivi? prepac ale z rozlicnych dovodov /TOP SECRET/ ti nemozem napisat svoj email, tak ta prosim vyvesti mi a napis mi to sem, ja si to pridem precitat, za skoru reakciu ti velmi pekna vopred dakujem. PS: kolko uctujes za tu najlepsiu vestbu? Prajem vsetko dobre, s pozdravom Osama bin Muhammad bin Awad bin Laden.

Anonymný Says :
14. januára 2007 o 18:43

tak mi posli teda vestbu: tu szoszike:)))

Anonymný Says :
14. januára 2007 o 18:50

milý/á anonymous.....Kedže o tebe nič neviem tak mám pocit, že si duch a musím ti pomocť. Cítim, že vedľa teba sedí tvoja milovná osoba, skús ju poprosiť, nech ťa poštipne, ak to budeš cítiť, tak som sa mýlil a si nažive, ale to znamená, že čoskoro umrieš.

Prajem príjemný zvyšok života....

Martin Says :
14. januára 2007 o 18:57

milý OSAMA.

musím ti bohužiaľ povedať, že si mŕtvy, o tom hovorí prvá karta. Druhá karta vraví o tvojom zdraví a ukazuje čiernu farbu, čo je veľmi zlé, asi si zomrel na slintačku alebo niečo také. Tretia karta mi prezradila, že budeš žit. Reinkarnuješ sa do nejakého tela. Štvrtá karta mi prezradila, že to bude žena. Ak priplatíš 2000 sk tak zariadim aby bola pekná.

Príjemný zvyšok života a nový entuziazmus ti prajem z celého srdca...

Martin Says :
14. januára 2007 o 18:58

ty si teda kruty :D ale anonymous, mas to jedno ci si uz mrtvy alebo este len budes :DD

a asi si si neprecital/a co vsetko mu tam treba napisat, to nic, niektory su menej chapavy, a neboj, mi ich vrelo chapeme, a respektujeme, vsak bin Vasil? :P :D

Martin Says :
14. januára 2007 o 19:00

velmi pekne ti dakujem mily bin Vasil.

ale nepotesil si ma, cakal som aspon nejaku pikovu kartu nech si trosku uzijem este :P ale co uz, snad az ti dam 3k tak sa aj take objavi, co ty na to? a bolo yb dobre eso, nech to stoji za to ;)

Martin Says :
14. januára 2007 o 20:10

Mily bin Ládin. Ak chces pikové eso stačí mi poslať 15000 na môj osobný účet. Verím, že máš také kontakty, ktoré ti ho zistia.

theVlk Says :
14. januára 2007 o 21:54

tak ale moj dzob prebrat bez mojho vedomia...:P

Martin Says :
14. januára 2007 o 22:00

ja by som ho za to zbil :P :DDD

Martin Says :
14. januára 2007 o 23:00

ty kokso vlk vieš ako si ma vystrašil, zľakol som sa, že máš na stránke tiež napísané veštenie, ale viem ako si to myslel. :D :P

Mindwipe by sa len bil a vkuse len mňa.

čudné :)

theVlk Says :
15. januára 2007 o 19:42

veru cudne. ale ked ta zacne bit nenechaj sa :P

Anonymný Says :
23. januára 2007 o 20:54

nO AKOZE LUDZE TO NENI PEKNE OD VAS!KAZITE TU IMIDZ CELEMU SPOLOCENSTVU VESTIC,SAK LEN POCKAJTE AK NA VAS PODAJU KLIATBU AKO BUBON!!!!TO SA VAM BUDE SPIEVAT!!!!INAC MAM PROBLEM,DUFAM ZE SI LACNEJSI AKO OZAJSTNA VESTICA A CHCEM ZLAVU ZA TO ZE SOM TA UZ RAZ VIDELA!!!!!juliska

Martin Says :
24. januára 2007 o 18:39

fiiiiiiiiiha ty si ma uz raz videla, tak to mas uplne GRATIS. Povedz mi tvoj problem a ja ho vylustim.

Anonymný Says :
24. januára 2007 o 19:19

oj problem je: neviem ako sa tu mam zaregistrovat aby som nebola anonymus:D

P.S:a vidim ako sa smejes!nesmej

Martin Says :
24. januára 2007 o 19:25

tesne pred odoslanim commentu klikni na other a tam napis avoje meno.

Anonymný Says :
24. januára 2007 o 19:31

bla bla bla blaaaaaaaaaa

Martin Says :
24. januára 2007 o 19:39

fungujeeeeeeeeeeeee

Martin Says :
24. januára 2007 o 22:10

gratulujem juliska ;) - pardon -> JULKA

Anonymný Says :
25. januára 2007 o 18:41

Zebra je cierna s bielymi pruhmi ab biela s ciernymi?poradte pls

Martin Says :
25. januára 2007 o 18:50

to mas tak juli, ak je cierna s bielimi pruhmi tak je to zebra a ak je biela s ciernymi pruhmi, tak je to zebros. Ked sa tieto dve zebry maju radi tak vznika jin-jang ( zebriedca ) . moze byt?

Anonymný Says :
25. januára 2007 o 19:38

Eheeeeeeeeee takto som na tym neuvazovala,vies raz na dal tu otazku na uakladke jeden ucitel a povedal ze ak niekto uhadne dostane 100sk,a hadaj co sa stalo........

Anonymný Says :
25. januára 2007 o 20:53

ee nikto neuhadol a este k tomu to stovku polozil pred tabulu a my 7rocne deti sme na nu oci vyvalovali:D:D:D

Anonymný Says :
26. januára 2007 o 18:24

tie problemy sa na mna hrno zavratnou rychlostou:(
preblem c.2:Preco mam tak rada Milku?Nie tu kravu ale cokoladu

Martin Says :
27. januára 2007 o 20:03

vsetko to je len komercne. ak by preferovali reklami na figaro, tak by si mala najradsej figaro. druha moznost : kedysi davno boli male deti dojcene kravskym mliekom. mozno sa nejake geny u teba zachovali a navykla si si. ale to sa da odstranit, staci zacat pit kozie mlieko a vsetko prejde.
drzim palce

Martin Says :
27. januára 2007 o 23:32

matko? deti dojcene kravskym mliekom? a to akoze mamky papali travu a hrali sa na kravicky? O.o podla mna boli deti dojcene materinskym mliekom, lebo ak to nahradzas to uz nieje dojcenie... hmm? :P

Martin Says :
28. januára 2007 o 1:05

vystihol si to presne, tak ako som to myslel. si dobryyyyyyyyyy

Anonymný Says :
28. januára 2007 o 12:45

Neznasam kozie mlieko!

Anonymný Says :
4. marca 2007 o 14:05

hmmm... moja babka na to dostala alergiu... urcite je to nezdraveee. viete, v dnesnej dobe ta trava.. to uz nieje ako kedisi:)

Martin Says :
4. marca 2007 o 14:29

no nikdy nevies, ktore malo decko vykona potrebu na trave, kolko ludi po nej prejde a tak. CHUDAK BABKA :P

Anonymný Says :
27. marca 2007 o 15:24

Preco ma greenpeace-aci tlacia spet do vody ? :( :D

Martin Says :
27. marca 2007 o 20:17

zjavili sa mi 2 vízie. v jednej som ta videl ako prekrásnu veľrybu, ktorej sa chcel kazdy dotknut, no v druhej som ta videl hniť. Pokiaľ som cakal, co povedia karty, bol som osvetlený stolnou lampou a presvietilo mi mozog. Doslo mi to : tvojim osudom je zomriet na pláži a ludia to nechcú dopustit, lebo potom tam budes hnit, sposobíš smrad a a rozne choroby. Preto ta tlacia do vody.

Prajem príjemný zvysok zivota.

Anonymný Says :
4. apríla 2007 o 20:35

Prečo kura prešlo cez cestu ?
Inak som mal sen o tebe :O
Videl som velku vilu , poriadne auto , jachtu ..... a teba ako sa pozeras cez plot.... :D :D

Anonymný Says :
4. apríla 2007 o 20:36

buu :D
Len skusam neco :D

Anonymný Says :
7. apríla 2007 o 10:50

kura chodi cez cestu bo trava je nezdrava...

Anonymný Says :
11. apríla 2007 o 16:49

Kura hlada mamu v tom je celz problem.

Zverejnenie komentára