Skúška.....začíname

1,2,2,3,1,1,1,2,3,4,4,4,5, skúška. Asi to funguje. Dobre chlapci tu to postavte. Viac doprava, Jožo doprava hovorím ! Tá tristopäťdesiatka sa nedá postaviť trochu vyššie ? No vidíte, že to ide. Kde je Helenka, á tu si, kde mám kávu? Tak šup, šup. Janka scenár máš? Ako to, veď včera ti ho Marcel priniesol. Kde je Marcel? Ako to, že zaspal. Ja ho zabijem. Máme ešte dve minúty. Scéna pripravená, Janka nalíčená, kamery idú? Ešte jedna skúška. Jednotka ....OK, dvojka ...OK, spuste trojku ...Aha trojku nemáme. O desať začíname.
10...9...8...7...6...5...4...3...2...1... strih :
Miľí ťeľevízňi ďiviaci (strih na dvojku) , vitajťe pri sľedovaňí Marťinovho nového blogu. (reklama- Aké veľké je stredne veľké vajce, odkedy si môj ocko oblieka ženské šaty a kam to strká moju gumennú kačicku...). V dňešnej časťi zavítame na ľiptovký jarmok (strih na jednotku), kde boľ predstavený eľektronický pripomínač močeňia s poľifoňickými zvoňeňiami. (pustiť dokrútku). A to je z dňešného blogu všetko, uviďíme sa nabudúce a dozvieme sa šokujúcu spoveď brokoľice, o ktorej je známe, že je dobrá proti rakoviňe, hoc to sama ňikdy ňepovedaľa.

Doviďeňia.

Strih, rýchlo titulky, strih, vypnúť zvuk, ok, strih, koniec. Ďakujem za spoluprácu. Uvidíme sa zajtra. Á tu je Marcel ........*censured*........

16 Responses to "Skúška.....začíname"

Martin Says :
14. januára 2007 o 18:21

Lici? kam si strkal ocko toho dievcatka kacicku? vies, ci to nieje nahodou neslusne, aby to nahodou male deti nepochopili zle, chapes ma , vsak? a vies, obliekat zenske saty, ale no, ved to je male dieta , aku traumu z toho musi mat, taketo reklami su dost neslusne, mohli by ste radsej davat miesto reklam rozpravku o Strykovi Fedorovi a jeho synovcoch Tipovi a Tapovi? naozej je to vhodnejsie pre deti, nieje tam nasilie, neslusne slova, uchilne veci, atd...

za pochopenie dakujem ;)

Martin Says :
14. januára 2007 o 18:41

čafko, to lici ani neviem ako ma napadlo a ak sa ti nepáčia moje reklamy tak sorry

Martin Says :
14. januára 2007 o 19:03

to nic, nepisal som to LICI s umyslom ze "ako ta to preboha napadlo?" ale ako oslovenie :D, hmm... a tie reklamy, su fakt krute, co tak skusit nieco jemnejsie, len tu pls nezacni citovat tie iste reklamy ale z radia Jemne melodie, to by asi nebolo dobre :P

theVlk Says :
14. januára 2007 o 21:51

ano, majndwajp ma pravud, je to mierne pohoršujúce.Mal by si tam dodat aspon parental advisory alebo nieco podobne, vies ked si to precita nejaky american, este sa ho to dotkne a bude sa sudit :P

Martin Says :
14. januára 2007 o 22:57

CENSURED FOR AMERICAN CHILDREN

no fakt to máte pravdu, tie malé hlúpe, tučné americké deti dokážu zázraky , dokonca vedia aj po slovensky čítať. :D

Martin Says :
14. januára 2007 o 23:41

no ved prave.... musis byt stale opatrny, niky nevies kto sa pozera :D

theVlk Says :
15. januára 2007 o 19:43

a nikdy nevies, ci ten co sa pozera vie aj citat :P a este ku tomu po slovensky

Unknown Says :
16. januára 2007 o 19:29

ahoj, som maly tucny american s burgerom v zadku a s kackou v ustach je to spravne ? :D (btw welcome to blogworld :)

Martin Says :
16. januára 2007 o 19:36

cafko tomo, uplne spravne, ale tie male hlupe *censured* deti z *censured* krajiny vedia vsetko, ale najradsej zeru burgre a piju pepsi.

Anonymný Says :
23. januára 2007 o 21:06

Lici je ovocie vy *censured* a americania su cooooolovy!ved keby neboli kto by si potom myslel ze New York je hlavne mesto U.S.A???rozmyslajte trochu vy *censured*

P.S:kto este nepocul o lici nech si kupi cosmopolitan,tam sa to dozvie a este vela vela vela zaujimavy veci uvediem priklad: Drzte svije mozgove bunky na uzde ak chcete byt ako Paris!!!!!!ja jaaa jaa ja CHCEM byt ako Pariiiis!!!!!!!!!!aaaaaa umieraaaaaaaam.doskakavenia priatelia!J

Martin Says :
24. januára 2007 o 18:37

:D juli ta ty si mala velmi cudny den :D

Anonymný Says :
28. januára 2007 o 20:08

akoze nic proti vasej komunikacii,ale newete sa bavit aj o necom inteligentnejsom?Napr.....globalne oteplovanie,preludnenie tejto zemegule,vyhynutie cudrkov,svetove nabozenstvo....Akoze urobte si IQ test,vazne,ale potom ked vam vypise,ze poslite 2 sms,aby ste sa dozvedeli vas inteligencny qvocient,tak radim dobre...NEPOSIELAJTE,ak necete mat o 100 sk chudobnejsi krediiiiiiiit.Cawes.Kurčaaaaa deti

Anonymný Says :
29. januára 2007 o 18:46

A ja viem kto to pisal!ale iba za dvadsku poviem........

Martin Says :
29. januára 2007 o 19:05

no kto to pisal, ale 2 ti nedam ?

Anonymný Says :
29. januára 2007 o 19:31

J E R R Y alias Nikolka Titkova

P.S:ale ja nie som praskac to len ze ste to vy

Anonymný Says :
8. apríla 2007 o 17:30

nevezmite moje meno nadarmo......pls!!!Su to dost chulostive informacie a tu si ich moze precitat kazdy terorista a ja zodpovedam za bezpecnost celej mojej family,taze.....

Zverejnenie komentára